fredag 13 februari 2009

Fredag

Igår kom Anders till mig, jag hade saknat honom. Och nu saknar jag honom redan, han åkte till Arenan för ett par timmar sen och jag ska ner dit om 2 timmar jag med!
i 4 dagar nu har jag gått upp tidigt, första dagen kl 9, andra kring halv 10 - 10 och de sista 2 kl 8, även om jag idag låg kvar i sängen en stund. Det är ganska skönt men det känns konstigt att vara trött så "tidigt" som vid 12tiden på natten eftersom jag inte är van vid att bli trött förrän efter 3. Sen måste jag ändra mina mattider nu, frukosten blev ofta kring 2-3 på dagen förut och nu blir den kring 9 på morgonen istället och lunchen då när jag är van att äta frukost! Det ordnar sig nog.
Ikväll blir det en massa mys, lite för-allahjärtansdags-mys med Anders. Imorgon ska vi ju till Gopa och festa så det blir inte någon romantisk kväll för oss själva då utan det får alltså bli ikväll istället!
Nu har jag sminkat mig och har håret uppsatt i två knutar så jag ser ut som en modernare version av princess Leia.. Mamma tyckte det var fint iallafall!
Det är sol ute, det är skönt! Jag brukar inte ha persiennerna uppdragna men när jag då vaknat innan solen gått ner senaste dagarna har jag passat på att njuta av solen. Jag längtar till våren mer än någonsin nu. Jag är alltid så trött, seg och osocial på vintern. Det blir annat när värmen kommer, det lovar jag. Jag ska bli lika social som förut. Jag saknar de tiderna nå fruktansvärt.
Igår fotade jag André, det blev rätt okej ändå! Nicenice!
Och idag fyller min morbror år så grattis till honom!


See ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar