onsdag 11 mars 2009

Livsuppdatering

jag är trött på att ta tag i saker och ting nu
Egentligen har jag inte mycket att göra men ändå har jag det.
  • Nu har jag varit hos tandläkaren förra veckan och ska dit igen i April
  • Jag var också på arbetsförmedlingen dit jag måste igen idag, imorgon eller på fredag
  • Jag ringde soc igår och fick en tid sista Mars, innan dess måste jag
  • fixat fram en massa olika papper
  • fixat allt på arbetsförmedlingen
  • börjat söka jobb!
  • Då måste jag också till banken för att få papper på att jag inte kan ta ut pengar ur min fond förrän jag är 20 och ett papper på mina uttag de senaste 3 månaderna.
  • Någonstans mitt i allting ska jag ringa Ulf, min styvfarfar som är massör/kiropraktor, och börja gå hos honom så jag får ordning på min rygg.
  • Då har jag också arrangörsmöte varje tisdag
  • och jobbar på Arenan nästan varje fredag.
  • Jag måste också till skatteverket (antagligen samtdigt som jag ska till arbetsförmedlingen eftersom det ändå är i samma byggnad) så jag kan ändra mitt namn och ha det klart, och då kommer jag ha
  • en till anledning att gå till banken om det är så att jag måste fixa ett nytt leg!
  • Jag måste också ringa till vårdcentralen, nu är det fan dags att jag får operera min hals!
Jag kan inte heller vara borta hemifrån så mycket
eftersom det 97% av tiden är Jag som lagar maten hemma
eftersom jag uppenbarligen bor tillsammans
med de två lataste familjemedlemmarna i världen!
Det vore kul om jag kunde börja träffa mina vänner oftare också,
både nya och gamla.

Åååh.. Det är allt jag kan säga!

Allting var ju mycket bättre när jag hade en paus från livet.
Det känner jag nu.
Men jag behöver pengar så jag kan leva, och inte leva på andra.

Idag ska jag till Arenan och kolla på Tempory. Det var tänkt att jag skulle till arbetsförmedlingen idag men eftersom jag precis vaknat kommer jag vara klar så sent. Ja, kan ju fortfarande hända att jag går dit. Fredag är ju bästa dagen att gå dit iofs. Då kan jag gå ner vid 11-12 och då spelar det ingen roll hur lång tid det tar för om det tar lång tid tar det inte mer än 3 timmar (skulle jag tro) och då är jag på Arenan till den tiden jag sagt att jag ska vara där så jag kan servera Dia Psalma med lite käk. Tar det kortare tid har jag ingenting emot att sitta på Arenan och hänga lite längre än tänkt!
Asbra, ja.

Jag vill sova med Anders inatt. Jag är inte den som visar om jag är stressad, men jag känner någon form av stress inom mig nu för tiden. Jag vet inte varför och jag har inte känt sån stress förut. Det kan vara för att jag levt utan att behöva bry mig om någonting alls. Men jag behöver Anders för att lugna ner mitt inre på det sättet bara han kan, genom att inte behöva göra mer än att hålla om mig på natten. Efter en natt i hans armar kan jag känna mig utvilad en hel dag. Jag är så glad att vi började se varandra på det här sättet och att vi blev så mycket mer än bara bästa vänner. Det var det bästa som någonsin skulle kunna hända mig. Jag är lycklig och jag är evigt tacksam för att det är Mig han vill vara med och ingen annan. Jag mår bra av tanken att jag verkligen älskar honom på riktigt och minst lika mycket som jag säger att jag gör, och att han älskar mig minst lika mycket tillbaka. Han är bäst och han är min. JAG ÄR GLAD!

Woh, nu måste jag gå och dricka kaffe så jag orkar med kvällen!

Haidiho!

1 kommentar:

  1. Du har precis räddat min dag.
    Och mitt liv!

    Jag älskar dig!

    MEST! AV ALLT!

    LUL!!!!

    SvaraRadera