måndag 9 mars 2009

Emma<3Anders

Nu har jag inte skrivit på 4 dagar så jag tänkte att jag än en gång skulle göra en liten resumé med text och bilder. Jag är för dålig på att skriva så ofta som jag kanske borde göra. Jag är iofs inte aktiv vid datorn alls lika mycket som jag var förut. Det slog mig när jag häromdagen fick höra av en vän att jag aldrig hör av mig längre. Jag ska försöka bli bättre på det framöver!


I Torsdags var jag hemma och bakade kakor. Jag skulle baka en sort men det spårade ur då jag älskar att baka och jag gjorde 4 olika sorter! Senare kom Anders till mig och provsmakade litegrann!













i Fredags var jag och Anders ner till UM och kollade upp lite fräna grejer, sen åkte vi hem till mig och bara chillerillade tills Anders skulle åka tillbaka till skolan. Sen kom han tillbaka till mig efter skolan och vi åkte tillsammans till Arenan. Reasons Why och Ebba Gold spelade och jag fick för första gången träffa Anders pappa! När allting var slut städade vi som vanligt och jag, Anders och Alex blev kvar sist i ett mörkt och tomt Arenan! Sen åkte vi hem med bussen 00.00 och jag och Anders sov ganska 'tidigt'!


På lördagen fixade David, jag och Anders oss hela dagen. Jag fick blått i håret och Anders fick blå slingor i luggen och leopardfläckar på ena sidan av huvudet.




















Efter vi hade blivit snygga med en massa makeovers drog vi oss hem till pappa där han och Lissi hade gemensam fest. Pappas styvfar Ulf och hans sambo var där, likaså Lissis barn Alexandra och Jon med respektive Stefan och Linda samt Alex och Stefans barn, Lissis barnbarn, Maja och Robin. De bästa 'släktingarna' man kan ha. Ja, ingen av dem är ju släkt By blood men det gör ingen skillnad för mig! Jag älskar dem iallafall.
Det var en mysig fest och jag hade hur kul som helst, inte bara tack vare allt vin jag fick i mig utan det kändes lika bra som alltid att vara i närheten av de bästa människor jag vet och samtidigt ha min älskade Anders med mig och låta allihopa träffa honom! Ja, det var en perfekt kväll. Jag, Anders, David, Jon och Linda gick hem tillsammans, sist av alla, och jag och Anders hade en sjukt mysig natt innan jag däckade för att sen vakna 5 på morgonen och hålla på att svimma av någon insane anledning. Det var precis som den gången jag svimmade ner för trappen men den här gången satte jag mig på köksgolvet istället för att falla ihop. Läskigt var det! Jag somnade direkt när jag lagt mig i sängen igen. Sen vaknade vi kring 8 och hade lite eftermys, somnade om igen och vaknade kring 11. Sen fick Anders lov att åka och repa även om jag hade föredragit att ligga kvar i sängen och mysa med honom hela dagen! Efter han hade åkt bakade jag kakor igen!

Näe, nu borrar de i väggen här. Jag hatar det, det låter förjävligt! Och jag är sugen på pizza! Jaaa, i fredags var Anders bäst i världen och hade en pizza med sig hem till mig och den var hälften Bussola som är min favorit. Han är alltid bäst!
Jag vill skriva ett inlägg på hundratusentals ord om hur mycket jag tycker om honom och hur bra jag mår i hans närhet men den som bryr sig om det mest är nog han själv och jag tror att jag visar det ganska bra ändå. Sen är jag trött i fingrarna också och hungrig som en varg!
Men jag älskar Anders, på riktigt. Jag är sjuuukt kär och allting är helt perfekt. Han är helt perfekt, för mig. Puss!

Det är Emma hjärta Anders

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar