tisdag 17 mars 2009

Ryssland har ingen humor!

(För er som har en blogg) Om ni trycker på bloggtoppen-knappen till höger här kan ni registrera er på ett ställe som gör att det är lättare att få läsare till sin blogg och för fler att se den!

Som ni kanske förstår med förra inlägget menade jag att nästan bara just den låten är i Rehab-stil, inte resten av hans musik. Så inte folk tror att jag är helt körd i huvudet! :-) Fast nästan hela White Trash Beautiful-skivan är i den stilen. Skön musik hur som helst! Jag gillar det!

Jag känner mig dum på flera olika sätt, egentligen helt utan anledning. Jag känner mig elak och som att jag förstör någonting fast jag inte vet vad. Jag känner mig korkad och som att folk skulle kunna komma undan med mord framför mina ögon, som om jag vore blind.

Jag är trött och hungrig, ska snart gå och hämta en kopp kaffe.

Jag läste precis att Ryssland är arga för att Sverige drivit med dem i Melodifestivalfinalen nu i helgen. Det var ju förjävligt synd om Ryssland om de inte kan ta någonting sånt. Nu såg ju inte jag det Ryssland blivit så arga för men det kan ju inte varit Så farligt. Eller? Eller Ryssland och Ryssland. Det var den Ryska ambassaden som sa ifrån. "– Vi svarar inte på excentriciteter från några galningar vars Rysslandsfobi snarare borde placera dem på mentalsjukhus än på Globens scen." sa de. Och personligen är det mer underhållande att läsa det här än att se själva mellanakten där de hade drivit med Ryssland. Varför är människor så känsliga!? Jag förstår inte!

Igår var jag på arbetsförmedlingen och skrev in mig det sista, det gick skitbra och jag ska dit igen på torsdag på något slags möte/föredrag. Jag gick även till skatteverket och ändrade mitt namn som jag så länge velat göra, nu när jag faktiskt är 18 och gör precis som jag vill. Mamma är besviken på mig för att jag tog bort ett mellannamn som gått i släkten i flera generationer. Men jag gillar inte det namnet alls och kommer aldrig göra det. Jag bytte istället ut det mot min mammas farmors namn, Carrie. Jag la även till gårdsnamnet Kung eftersom jag och David är de enda som inte fått det sen födseln i våran släkt! Senare på dagen kom Anders hem till mig och jag satte i extensions på honom (vilket gick riktigt bra med tanke på att jag aldrig gjort det förut!) och rakade ena sidan av hans huvud igen så leopardfläckarna blev tydligare. Jag blev avundsjuk eftersom jag också vill göra någonting med mitt hår! Jag vill sätta i någonting eller färga det på något sätt. Jag är fortfarande sugen på rött hår igen men vill ändå fortfarande vara blond. Kanske blir rött underhår eller någonting sånt någon gång när jag har längre hår sen!

Idag har jag möte och vi ska börja planera falukalaset. Ska bli riktigt roligt! Men nu måste jag klä på mig och äta någonting så kanske kusin vitamin kommer och hälsar på en sväng senare!

1 kommentar: