tisdag 3 mars 2009

Morning glory

Jag klarade inte av att somna om utan att krama ihjäl min älskade innan han åkte till skolan. Därför är jag vaken nu, kvart över 8 på morgonen. Men det kändes bäst så! Det kändes som att det var första gången vi skulle vara ifrån varandra. Han är mysigast av alla och jag älskar att sova med honom! mmmmh! Puss

Igår var jag på Arenan på möte och träffade folk. Sen gick jag till mammas jobb och var där över 4½ timme och sällskapade henne. Anders kom dit efter han hade repat och myste med mig och åt gräddkolor och melonklubbor! Mamma var elak och lät mig gå in i snus-kylen (hon tänkte inte på att jag nyligen slutat snusa). jag ville stoppa upp hela kylen under läppen på samma gång! Usch.. Igår var det två veckor sen jag snusade sist. Igår hade jag och Anders varit tillsammans 10 veckor också. 70 dagar. 2 månader, en vecka och en dag. Man kan säga det på många sätt. Varje dag med honom är perfekt. Jag är så lycklig!

Idag ska jag träffa Tåmz och Mikkis!! Asroligt! Jag har inte träffat Tåmz på skitlänge!


Jag tänker aldrig föda ett barn till Anders. Han vill döpa det till Karl, det gillar inte jag.

1 kommentar:

  1. Haha!
    Det tänkte jag väl inte!

    Det var bara om vi fick ASMÅNGA barn och vi kunde döpa dom till våra vänner jue!>.<

    <3

    SvaraRadera