torsdag 26 mars 2009

Spinning my world around

Imorse vaknade jag tillsammans med världens mysigaste kille.
För en gångs skull låg jag inte kvar och sov när han åkte till skolan utan gick upp och åt frukost med min älskling för att sedan ta farväl till honom när han begav sig till skolan. Idag gick han istället för att åka buss! Det är ju faktiskt inte allt för långt från mig till hans skola.
Strax innan 9 åkte jag och David in till stan och drog upp till arbetsförmedlingen där vi skulle på informationsmöte. När jag skulle ta bussen in träffade jag även Lovisa vilket jag tyvärr nästan aldrig gör längre! Det var kul tycker jag iallafall!
Informationsmötet hur som helst var inte ens en timme långt och sjukt tråkigt och ointressant och för att inte tala om onödigt! Efter drog vi ner till 4 sound men det var stängt så vi åkte hem istället.
Några minuter innan 11 åkte jag och mamma in till stan igen och gick till Vibes for life igen där mamma fick massage och jag än en gång blev knäckt på mitten. Jag blev även undersökt vilket slutade med att Ulf konstaterade att han faktiskt inte kan göra någonting åt min rygg utan att mitt ena ben är längre än det andra. Tydligen är det mitt högra lårben som är kortare än det vänstra! Så jag kan alltså inte få ordning på min rygg om jag inte börjar gå med en stödgrej i skon 24/7 eller kapar en bit av mitt lårben! Jaja, drygt är det. Jag blir så arg på min kropp som bara ska krångla hela tiden!
Igår åt jag och Anders våfflor och det var helt galet gott! Hade inte ätit det på år och dar!


Nu ska jag spela donkey kong eller någonting och gråta en skvätt för att Anders inte är med mig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar