söndag 22 mars 2009

Extravaganza tastes like sugar cane

Idag är det tre månader sen jag fick besök av Anders, André och en Strawberry Cheesecake
Ikväll är det tre månader sen Anders stannade hos mig istället för att åka hem
Inatt är det tre månader sen vi låg i min säng och såg varandra i ögonen i över en timme.
Inatt är det tre månader sen det inte klickade,
utan small till som en atombomb mellan oss. Men på ett bra sätt.
Inatt är det tre månader sen vi kysstes för första gången
Inatt är det tre månader sen min så nära, underbara vän blev så mycket mer för mig. Blev min!

Imorgon är det tre månader sen jag var lyckligast i världen och skrev i min blogg
"Det är helt sjukt när någonting man haft framför ögonen en längre tid helt plötsligt får en helt annan betydelse och man får ett helt annat sätt att se på det. Jag är så lycklig, det här känns så bra och så rätt samtidigt som det mest bara är konstigt. Men inte konstigt som i Fel. Utan konstigt som i någonting ingen egentligen kunnat föreställa sig, inte det minsta faktiskt. Men det känns bra och jag mår så bra över det här. Jag skuttar av glädje inombords av tanken på allt det fina och det bra som det faktiskt är, och som det känns som att det kommer fortsätta vara. Jag är lycklig, jag är glad, jag mår bra. Fy fan vad skönt det här är! Det bästa är att den här känslan är något helt och hållet nytt för mig!"

Varje dag som går tillsammans med dig är bättre än dagen innan.

Tre månader ser inte mycket ut för världen, det vet jag lika väl som alla andra. Men när jag trodde att jag verkligen nått botten och sen får uppleva sån stark kärlek, få såna vackra blickar och höra såna ljuva ord från den jag känner så starkt för och samtidigt hamna längre ifrån botten hela tiden, då kan tre månader lika gärna vara ett helt liv. Nu känns det som att allt dåligt som hänt de senaste åren var värt att gå igenom nu när jag ser att det ledde mig till det här, det vackraste jag vet. Jag kan inte förklara hur tacksam jag är för att Anders valde att vara med mig och drog mig upp från allt dålig och allt som gjorde ont. Jag kommer aldrig ångra att jag den där kvällen för exakt tre månader sen sa att det var okej att han stannade över natten.
Jag älskar dig, Anders!
Tack för allt du gör för mig. Du är bäst och jag hoppas att vi aldrig ska behöva vara utan varandra utan dela så mycket vi kan med varandra och så länge det går.
Jag ser fram emot varenda minut jag kommer få spendera tillsammans med dig.
Puss, jag är din.


______________________________________________


I fredags var jag på Arenan och kollade på band och träffade folk. Vi spenderade även en tid i fotostudion (som ni kan se i mitt tidigare inlägg). Absence 2.0 spelade bland andra.
Jag träffade för första gången Anders mamma och jag åkte efter spelningen för första gången hem till Anders ute i Svärdsjö. Jag blev smått galen över hur fint de har hemma hos sig!
Vi somnade ganska tidigt efter att en exalterad Anders visat mig runt överallt!
Lördagmorgonen började med att jag fick frukost på sängen bestående av kaffe, fattiga riddare och kex med philadelphia-ost! Ja, jag har världens gulligaste pojkvän!

Vi myste lite hemma hos honom, tog en promenad så jag fick se gården och lite runt om hemmet och sånt. Sen åt vi mat med Anders föräldrar och åkte till H-bo där en buss skulle ta oss till Gävle för Gränslöst skulle spela på konserthuset där och jag skulle följa med och kolla och mysa med Anders emellanåt! Det var en bra dag/kväll även om jag hade ont i magen till och från! Vi var hemma hos mig kring 11 och satt och pratade med mamma en stund innan vi gick och la oss.
Imorse (halv 2) åkte Anders som vanligt och repade!

Nu ska jag kolla på tv eller någonting annat mysigt!
Imorgon ska jag till Ulf och fixa ryggen litegrann eftersom jag inte var dit i Fredags då det blev inställt!


I'll see ya 'round!

3 kommentarer:

  1. ^^
    Du är så fiiiin!!

    Jag...
    Jag är...

    Jag vet inte riktigt...
    Alltså...
    Hur jag ska kunna förklara hur jag känner.
    Jag bara...
    Äslkar att ha det så här! Att få vara med dig och veta att du vill ha mig och när de slår mig med ojämna mellanrum att det är du! Och just du! Som vill vara med mig och ingen annan, då vet jag exakt vart jag ska! Och vad jag vill!
    Jag vill till dig! Och vill vara med dig! DET ÄR DET JAG VILL!!
    Mest av allt!
    LUL <3

    SvaraRadera
  2. Congratz! I efterskott kanske, men bättre sent än aldrig :P

    SvaraRadera