fredag 13 mars 2009

Through hell and high water

Klockan är strax efter 8, jag gick upp för ganska exakt en timme sen efter att ha legat och dragit mig och myst i en kvart. Ja, såklart inte själv då utan med min käraste. Han hade ingen gränslöst-rep igår så han kom till mig tidigare än planerat och jag blev hur glad som helst! Han hjälpte mig med att sätta om grejer på mina väggar och jag hjälpte honom att designa en tröja! Vi åt pizza och myste. Vi hade picknick i min säng. Vi lyssnade på bra musik. Allting var jättebra!
Men vi somnade nog lite för sent eftersom jag känner att 5 timmar inte var tillräckligt med sömn för mig. Det var meningen att jag skulle till arbetsförmedlingen idag men jag får gå dit på måndag direkt när de öppnar istället. Jag försökte ringa också men deras telefon är helknasig och jag måste säga namnet på den jag söker och grejer! Förstår inte ett piss, som vanligt.
Jag borde försöka sova någon timme till. Kring 2-3 ska jag vara på Arenan och fixa lite innan-grejer och senare ta emot banden. Dia Psalma, Itchy Daze och Jackarou spelar! Hur kul som helst kommer det bli och förhoppningsvis en hel del folk! Dock ska jag väl inte förvänta mig för mycket som jag brukar göra, det brukar inte bli så bra då utan slutar med att jag blir besviken.

Det är mycket som snurrar omkring i mitt huvud nu för tiden, ändå verkar jag ha ganska okej kontroll på det känns det som. Ingenting snurrar åt fel håll utan allting har en fin balans.
Det finns bara en sak som tynger allting. Jag kan inte bo hemma längre, det går inte. Och inte bara för att jag inte vill bo hemma, utan jag kan inte bo i mitt hem. Jag dör här, jag tynar bort.

Nu måste jag göra någonting vettigt, som att sova.


Jag är lycklig. Anders gör mig lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar