tisdag 10 mars 2009

Tisdag

Klockan är snart 9, jag sitter och hoppas att Anders hann till studion i tid. Det blev en försovning imorse och bussarna till Ingarvet går inte så ofta som man ibland hade velat.
För första gången på jag vet inte hur länge var det Jag som sa åt någon annan att andas och ta det lugnt. Vi hittade en annan buss som stannade utanför hela området men bättre än ingenting!
Som sagt, jag hoppas att han hann med den. Jag kan ju inte skriva och fråga, fattig som jag är!
Ja idag ska jag ringa soc och arbetsförmedlingen och boka lite tider och sånt mysigt. Igår när jag ringde soc var det ju för sent. De hade inte uppdaterat sidan med telefontider på två år!
Jag måste ringa mellan 10 och 2 så jag tänkte att det skulle vara dumt att somna om ifall jag skulle råka sova för länge!
Senare idag är det band som spelar på Arenan och jag ska dit på möte så jag ska väl stanna kvar och kolla läget med livemusiken också! Träffa Amanda är det också tänkt. Henne saknar jag!
Imorgon spelar Tempory där också ja. Dit ska jag faktiskt också, får se om de kommer ihåg en, haha!
Nej nu ska jag försöka äta någonting! Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar