tisdag 8 december 2009

Aha, jag har väl egentligen ingen vidare lust att skriva idag heller!
Igår var Olivia här, jag var helt säker på att det var tisdag. Men tisdag är ju idag och jag ska på möte!.... Om jag orkar villsäga. Är inte så pepp på det där längre, folk visar alldeles för lite respekt för varandra och är allmänt vrickade. Jag önskar att det vore som för ett år sen, när vi var som en liten töntig familj och när vi hade riktigt jävla kul när vi jobbade! Sen slutade alla och nya kom in och det funkade inte riktigt på samma sätt längre. Rewind, please.

Igår beställde jag en päls (fuskpäls men iallafall), har fortfarande inte hittat några skor jag riktigt fastnat för men när jag gör det ska jag beställa såna också! Nästa onsdag fyller jag år och det är jag inte ett jävla dugg pepp på, det är helgen efter som lockar mest. Precis som förra året.

Jag tror jag ska vara nykter i helgen. Tror, säger jag. Jag har inte råd att dricka mer.. Eller?

Njae, nu blir det leta skor, sminka sig och hitta kläder för dagen! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar