torsdag 3 december 2009

Otippat, men kul! Det är allt jag har att säga om det, ja.

Jag kom idag på många anledningar till varför folk inte svarar på sms ibland, jag undrar vilken som är vanligast. Jag tänker vara skitdryg och inte berätta vad jag kom på för anledningar heller! Imorgon är det fest! Jag vet inte var, hur eller när. Men det lär det vara. Jag menar, vi bor i Falun.. Vad ska man annars göra en fredagkväll? Jo men visst!
Först och främst ska jag orka ta mig upp i bra tid för att orka följa med Bolivia ner på stan, men det ska nog inte vara något problem med tanke på hur tidigt jag vaknade idag!

11e eller 12e november var jag på arbetsförmedlingen och sa att min handlingsplan har gått ut. Receptionisten bad mig fylla i ett papper och sa att min handläggare ska höra av sig om när jag får komma dit och uppdatera skiten. Igår fick jag ett brev! 10.15 på min födelsedag ska jag dit, s.k.i.t.k.u.l. nej. Men vad spelar det för roll egentligen? Då kommer jag iallafall vara uppe i lagom tid då, men jag kommer inte få något morgonfirande. Jag menar, haha, skulle min mamma och min bror orka gå upp 8 på morgonen för att fira mig? NÄE, inte direkt. När de kan sova går det först, så är det ju liksom bara.. tydligen!

Imorgon ville jag ha besök, men det verkar ju inte bli så. Sket sig, jag fixade det men det spelade tydligen ingen roll alls! Jaja, sånt som händer. Känns som jag skrivit den meningen i ganska många inlägg här, "sånt som händer". Men det är ju så, man kan inte få allt man vill här i livet! Jag verkar inte få ett piss. Alla planer ställs in hela tiden, det är sjukt drygt. Jag borde kanske sluta se fram emot saker. Man kanske ska bli en människa helt utan drömmar och visioner om framtiden. Det vore väl något! Bokstavligt talat ta varje dag som den kommer, inte planera en dag i förväg! Nej, det skulle nog kanske inte riktigt funka. Kanske om man får göra vissa undantag! Som tandläkartider och sånt. Jag ska ju dit på måndag. Sista gratisbesöket någonsin för mig, sen blir det att börja paya i januari. Då ska jag sluta gå dit, även om alla tänder ramlar ur käften på mig! Jag har inte råd med tandläkare! Tur är väl att sjukhuset har så att man måste betala från dagen man fyller 20, jag är ju där med jämna mellanrum känns det som. Dock har det inte blivit lika mycket senaste tiden och skönt är väl det!

Nej nu ska jag nog faktiskt ta sömnpiller och vänta ett par timmar och sen sova skönt i min numera helt dunfria säng! Hostmedicin först, jag orkar inte hosta hela dagarna längre. Speciellt inte på en helg. Hur attraktivt är det liksom?

Woopa!

/eммa 'sleм' fuиcκ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar