söndag 6 december 2009

Helgen var bra! Fest hos Elin i fredags och sen ner på krogen där vi träffade Tossi, Lojan och Johan. Ja han heter Johan va? Jag tror det! Sen gick jag hem dagen efter och det var långt och kallt. Ska nog börja sova hemma efter fester, jag hatar att gå hem när jag är trött och seg i kroppen men det känns inte heller okej att gå hem själv mitt i natten!

Igår var jag och Moa hemma hos mig och drack vin och åt en massa godis och grejer, blev film och sånt trevligt. Det var skönt med en, ja nykter lördag kan jag ju inte säga eftersom vi drack litegrann.. Men en lugn lördag, hemma.

Imorgon ska jag till tandläkaren och Olivia ska följa med dit. Sen ska jag kolla på skor eftersom stövlarna jag skulle beställa var slut i svart, och jag vill inte ha vita! Typiskt.

I helgen kommer mammas kille hit, det är Särimner på fredagen och Sirqus Alfon spelar! Resten av helgen vet jag inte vad som händer riktigt. Jo, jag ska ju till far min och äta middag eftersom jag fyller år onsdagen efter. Greaaaat!

Helgen efter det, 18e, hoppas jag på besöket jag egentligen skulle få den här helgen. Det måste bli av annars vet jag inte vad jag tar mig till. Måste!

Jag är inte på humör för att skriva idag, så jag slutar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar