måndag 14 december 2009

Jovars, idag vaknade jag relativt sent eftersom jag hade suttit uppe länge. Längre än planerat iallafall! Efter dusch, påklädnad och annan fixning fick jag besök av Olivia samtidigt som mamma kom hem och var glad för att hon hade hittat körsbär till min tårta!
Olivia och jag drack kaffe med mamma och Kicci och sen gick vi ut och tog lite bilder och spelade in fula videor. Haha, underhållande! Sen drog Olivia och jag lagade middag till familjen som faktiskt satt med mig och åt medan vi slötittade på tv. Det var en trevlig stund även om den inte varade så länge. Det är liksom inte ofta det händer. Aldrig kan man väl säga..
Jag fick inte min dator idag men hoppas på imorgon! Fast jag tror inte den kommer då heller, uuh! Jag vill ha den nu. Det är mycket jag vill ha NU. Men allt kan man ju inte få. Hm..
Olivia kommer förbi imorgon också och om jag orkar ska jag väl kanske på arr-möte. Men jag vet inte. Tror inte ens jag har pengar till buss och det känns drygt att gå! Ska köpa busskort på onsdag eller torsdag. Yees. Det är skönt att tiden går snabbt, måste bara ha saker att göra hela tiden för att fördriva det som är kvar! Jag längtar till för mycket.
Men jajo. I sinom tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar