torsdag 10 december 2009

Fy fan vad bra!

Nästa vecka kommer ju bli helt och hållet AWESOME!
Jag beställde en ny dator idag på delbetalning. Eller mamma beställde. Hon ville först inte eftersom hon inte trodde att jag kunde fixa betalningen men efter jag lagt upp en bra betalningsplan och berättat alla planer jag har ifall något skiter sig med pengar osv, så gick hon med på det! Ja, jag kan ju inte beställa den själv eftersom jag inte har fast inkomst och sådär. Men jag blev lagomt lycklig när hon till slut tryckte på den där "KÖP"-knappen på sidan, eftersom jag äntligen ska bli av med skrothögen till dator jag äger nu. Den här gången blev det även en laptop vilket är mycket bättre än en stationär! Så datorn kommer nästa vecka, likaså pälsen så jag slipper frysa i vinter, och julklapparna till David vilket är bra eftersom jag då inte behöver bry mig om det längre! Jag ska köpa någonting till mamma och något till pappa och Lissi också, när jag kommer på vad! Och födelsedag på onsdag, ska även till arbetsförmedlingen då på morgonen men det gör inte så mycket. Och till tandläkaren på torsdagen! Det överlever jag nog. På fredagen hoppas jag på besök, det måste ju bli av den här gången!
Det verkar som att jag får vänta med tatueringen eftersom det blir mycket att betala den här månaden, jag ska försöka betala hela resten av skulden till mamma efter jul också. Vi får se hur det går!
Nu är det torsdag, sen helg som alltid går snabbt! Sen kommer dendär veckan och jag behöver inte längre vänta.
Nu skulle jag bara behöva ett jobb så blir allting perfekt!
Jag städade mitt rum och hallen utanför och ska nu fortsätta med vardagsrummet, jag måste vara världens bästa dotter en tid framöver ju! Det ska nog gå bra, det kan inte vara allt för svårt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar