fredag 4 december 2009

Jaha, klockan är 10 i 10 och jag har varit vaken en halvtimme, sitter och käkar frukost nu. Det är så skönt att äntligen ha någorlunda sovrutiner och att kunna vakna i tid och inte 2 på dagen som Tidigast! Min hosta har även lungat ner sig lite under natten, var inte alls lika jobbigt idag som igårmorse. Nu ska jag bara få ordning på matrutinerna också. Jag har ju börjat äta frukost men det är resten av dagen som blir konstig. Jag äter någon gång mellan 1 och 5, och sen något lätt, som typ en macka, vid 11-12. Men det borde också gå att ändra på!

Igår kändes allting jättejobbigt. Det var inte okej någonstans..

Blev bjuden på en fest som kanske är imorgon, jag vet inte om jag ska gå dit. Känner ju liksom inte en jävel där egentligen..

Jag är trött, ska snart krypa ner i badkaret och vänta på att bli lite piggare och sen blir det att gå in till centrum och möta upp Bolivia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar