torsdag 17 december 2009

Min födelsedag var bra. Lugn och skön. Helt perfekt.

Om ett par timmar ska jag ner till stan med Mia och dra till tandläkaren en sväng. Sen kommer Olivia ner och vi ska bland annat träffa Sus och besöka en konstnärsaffär eller vad det heter. Sen blir det väl att dra sig hem hit igen, eventuellt med Moa också. Och vad som händer sen, om det blir att sitta inne och dricka kaffe eller att dra ut och åka pulka, visar sig då!

Det kan inte blir nå besök imorgon, vilket skulle vara så jäävla sämst. Men vad ska man göra liksom? Hm. Nyår kommer iallafall bli awesome!

Jag hade äckligt ont i nacken när jag gick och la mig inatt och hade precis börjat få ont i huvudet. Vid 8 vaknade jag av att mitt huvud dunkade och gjorde ondare än det någonsin gjort tror jag! Låg och försökte somna om tills strax efter 9 då jag orkade gå upp och ta en värktablett. Nu är huvudvärken över iallafall men nacken smärtar fortfarande. Förstår mig inte på min kropp, alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar