tisdag 15 december 2009

Idag har jag haft en heldag med Olivia. Och ja, kan väl berätta allting med bilder istället eftersom kameran var igång hela dagen! Jaja, lite text också!
Våra guldklubbor hade kommit med posten!
Ingredienser ;)
Klubborna, Olivias och min, haha!
Precis, 24 karat bladguld!
Klädde granen gjorde vi också, nästan bara silver.
Sen skulle vi baka!
Olivia fixar degen!
Hm, blev lite Väl stora efter jäsningen..
Ful som fan, rann iväg åt helvete.
Bra resultat iallafall! Önabullar<3
Plåten var så fettig att man kunde spegla sig i den, uh!
Fint körsbär. Eller biggarå.
Mamma gjorde tårta till mig som ska ätas imorgon!
Och som avslut, medan vi väntade på att bullarna skulle gräddas klart, slängde ur mig ett "ja tur att jag inte ska till skolan imorgon iallafall!" fast jag inte gått i skolan på 1½ år. Hela den här dagen har jag sagt fel åt i princip allting och mitt huvud har inte hängt med alls. Jag börjar bli gammal! Eller kanske inte. Men om en timme blir jag 19, det känns ju.. inte alls. Skitsamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar