tisdag 22 december 2009

Moa ville att jag skulle skriva ett inlägg, så jag får väl liksom lov!
Jag har dock ingenting att skriva om så jag skriver väl bara på om fan.. ingenting!

Resten av helgen efter festen i fredags blev seg och jag låg så gott som orörlig framför tvn tills Moa kom hit på lördagen och vi pantade burkar och köpte chips, dipp, läsk och lite godis och kollade på romper stomper och donnie darko och sen sov hon kvar. på måndagen kom min dator och vi skjutsade hem moa, skjutsade david till stan (fast inte i den ordningen) och hämtade datorn. jag blev kär direkt yees. och idag flyttade jag över det sista från gamla datorn och den är nu ute ur mitt liv föralltid. jag slipper alltså dendär äckelskrothögen! WOHO! så nu ligger jag i min säng med datorn, och har precis druckit en stor kopp varm choklad med grädde!
Idag kom min syster till falun också, eller så är hon framme när som helst nu. På söndag ska alla ungjävlarna hem till pappa och fira jul och käka. Pappa sa att vi även ska fira min namnsdag som är på måndag. jag förstod ingenting och han sa "men det är ju menlösa barnens dag?"
hahaha, just gotta love him!

Jag har fått hem de två första säsongerna av Skins nu, äntligen! Så jag har väl börjat plöja igenom dem, är på 5e avsnittet av första säsongen nu. Går lite sakta framåt. Men det är ju bra ändå, då slipper jag kolla slut på allting direkt!
På torsdag ska vi hem till min morbror och fira jul, det enda jag längtar efter är egentligen.. ja.. ingenting.. julgodiset kanske, är väl rätt okej. knäck är ju gott. men jag gillar inte julen. näe.

verkar även som att nyårsplanerna kanske inte blir av. men jag hoppas det löser sig. såhär kan det ju inte fortsätta.

Nu tänker jag inte skriva mer för stunden, häy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar