torsdag 3 december 2009

Jag orkade iallafall gå till konsum imorse, tur eftersom jag hade varit ett nervvrak nu annars! Men som vanligt hade de inte granit där, så det blev inte billigt idag utan jag fick istället betala 42kr för en dosa general, men det gör inte så mycket.

Jag är verkligen inte ett dugg pepp på helgen längre, alls. Det är inte roligt. Jag hatar när planer man ser fram emot inte blir av. Det är så sjukt drygt och irriterande. Uhhh.

Jag har suttit och lyssnat på Swedish Erotica hela morgonen men bytte nu till Coheed and Cambria, stängde dörren och höjde både volymen och basen rejält. Grymt skönt.
Jag hade persiennerna nere i mitt fönster och fick för mig att det var kväll, men märkte ganska direkt att klockan bara är 3 på dagen. Jag har ingenting att göra idag. Och vad ska jag göra imorgon? Söstra mi skulle ju iofs komma till Falun i helgen och den här gången hoppas jag verkligen att hon har tid att träffa mig! Jag saknar henne verkligen hela tiden.

Någon gång nästa vecka (tror jag) ska jag fylla i min senaste tatuering eftersom den är klen i vissa hörn och så, vill ju ha den så jämn som möjligt såklart! Och jag vill göra min nästa tatuering snart, men jag funderar på att göra den på studio. Ska kolla upp hur mycket det skulle gå på isåfall.

Jaja, what ever. Nu orkar jag inte skriva mer för stunden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar