onsdag 9 december 2009

Idag har jag köpt julklappar till David! Två bra (mer roliga) grejer för sammanlagt 250 kr! Jag fick även lov att beställa en varsin klubba med äkta guld i åt mig och Olivia, bara för att. De gick ju på 30 kr st. Beställde ju även en fuskpäls häromdagen! Sen frakt och expeditionsavgifter och sånt skit.. 750 kr har jag kommit upp i, och jag äger 600 just nu! Jaja men det är sånt som händer. Jag får ju pengar igen lagom till grejerna jag beställde idag kommer! Jag tror David kommer gilla sina julklappar. Jag är nästan helt säker. Annars får han nöja sig ändå! Jag har ju lyckats med presenter åt honom förut, en flying v-ukulele fick han en gång och en annan gång ett Star Wars-monopol så varför skulle jag inte lyckas den här gången?

Det är lill-lördag och jag orkar inte dra ut idag. Inte i helgen heller tror jag. Näe, har varken lust eller råd att festa just nu. Men så brukar jag ju säga och inte fan sitter jag hemma ändå. Jag ska iallafall ner till Arenan en sväng på fredagen tänkte jag och kolla på Sirqus Alfon!
Jag måste bli frisk nu. Hostan är nästan borta men ändå fortfarande där. Snart så!

Jag lyssnar igenom musiken jag har i datorn istället för mina spotify-playlist och blir nostalgisk som tusan. Jag lyssnade inte mycket på det här när jag var tillsammans med Anders, det bara blev så. Klart man lyssnade på någonting båda gillade. Men nu är jag tillbaka i det här och många av låtarna får mig att må så bra. Nu mår jag bra!

åååh.. khn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar