lördag 19 december 2009

Hade lite fest igår. Det var trevligt. Sen däckade jag en stund, ringde konstiga samtal, blev arg och slängde ut alla. Även min bror drog och lämnade Daniel ensam med mig. Han var nykter och körde. Vi åkte till Molina på efterfest och sen skjutsade Daniel mig hem till Henke där jag drack sprit till typ 10 imorse med Henke, Andreas, Tobbe och Amira. Mår som man förtjänar idag.
Det var mycket som sket sig igår. Men jag kan inte göra någonting åt det.. Jobbigt, fyfan..
Hur som helst, bilder från kvällen yeees!


Sassa, Nils och.. ?

Moa, Sigga och lite Olivia

Sassa, (?) och Tomas!

Mia, Olivia och Nille

Kramsjuk Olivia :)

fint!

Flinken kom hit!

Tomas byggde torn, hmm!

;D Moa och Mia. Cute

Mackan och Björn kom förbi!

Det gjorde även Elin :)

Tjoh!

Flinken och.. vem fan är det bakom?

Morafolket kom! :D

Sen tog det slut! Det var som sagt trevligt. Bra folk!
Även om jag blev lite grinig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar