tisdag 8 december 2009

Javisst, jag drog ner på möte idag. Vi skulle börja det halv 5 och jag träffade först Sebbe och kusin Johanna utanför, lite galet att se kanske men sure! Sen träffade jag André väl inne på Arenan, gick och tog en kaffe och satte mig och pratade med de som hade dykt upp. De hade tvn igång i caféet och det var julsångs-karaoke på. Varför vet jag inte! Sen fick vi kolla på en film några gamla mediaelever hade gjort och fått pris för, och efter bjöds det på tårta! Vi hade alltså möte lite för sent men det gjorde inte så mycket. Mötet var seriöst och vi fick en hel del sagt under de två timmar vi höll på. Jag vet ju inte hur mycket jag kommer vara med i framtiden men jag ska väl försöka vara där så ofta som möjligt är det tänkt. Det var ett trevligt möte, lagomt givande. Helt perfekt.

Efter mötet gick jag med Sebbe och Linnea ner till stan eftersom det var ett bra tag tills min buss skulle gå. Så vi satt där och väntade och till slut kom bussen och jag gick på. Det satt en väldigt lustig man där som såg ut som att han skulle på skidsemester - på 80talet. Han var klädd som någon ur "Vi hade iallafall tur med vädret" och hade sånadär uggle-glasögon som borde haft ett eget säte på bussen eftersom de var så stora! Han satt på platsen där man har barnvagnar och rullstolar och jag satte mig några säten bakom. När han skulle av gick han mot dörren, vände sig om och kastade sig mot platsen där han suttit och lyfte upp, ja.. en stol! Som även den såg ut att komma från 80talet! Han tog stolen i handen och gick av bussen. EN stol. En gammal jävla stol. Varför? Om någon vet vem denna man är, svara då snälla på vad grejen med stolen var! Och grejen med hela det där utseendet.. Jag dog av skratt inombords, det var bara så konstigt. En såndär udda grej liksom..

Nu borde jag städa, och tvätta! Vuxet!, pfft.

Förmodligen ska jag tatuera mig den här månaden! Om jag har pengar. Men det lär jag ju ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar