tisdag 29 december 2009

Det blir ett kort inlägg nu, orkar inte skriva någon längre text. Blir istället.. Ja. Punkter
Here we go
  • Var på stan med Moa idag, köpte skor med platå och 13cm klack, känns jävligt bra!
  • Jag blev så frustrerad över att jag kollat på de två första säsongerna av Skins att jag fick lov att ta ner den tredje och nu har jag plöjt igenom snart 7 avsnitt på mindre än ett dygn. Och även om det är fel att se andra människor i serien så har jag ändå kommit in i det och älskar det! inte lika mycket som första och andra säsongerna men.. Skins är Skins och Skins är BRA!
  • Jag åker till Köping på torsdag och firar nyår, beställde biljett igår och köpte vin idag.
  • Jag vill på Skindred i sthlm den 20e februari! Och jag försöker få med mig folk dit. Jag måste se dem, så är det bara! Vilket jävla band alltså!
  • Jag fick ett svart lakan till sängen i julklapp vilket gjorde att mysfaktorn i mitt rum steg nå brutalt! Speciellt tillsammans med lavalampan
  • Jag har grym beslutsångest just nu om jag ska fortsätta kolla på Skins och sen vänta tills 4e säsongen kommer eller om jag ska spara de sista avsnitten och istället kolla på Strangeland som folk säger ska vara så bra.
  • Jag har ont i huvudet.
  • Jag vill egentligen inte skriva här.
  • Jag hoppas på en bra nyårsafton och en bra helg efter hemma i Falun även om jag inte vet alls hur den blir.
  • Jag skriver inte mer ikväll

1 kommentar:

  1. Jag ska också köpa en lavalampa :D det är asballt och jag upptäckte förra veckan att man kan köpa sånna på teknikmagasinet :P ska bara ha råd att lägga ut 200 först ^^

    SvaraRadera