tisdag 15 december 2009

Sitter och kollar på Donnie Darko, mamma köpte den och Romper Stomper och de kom med posten idag. Så jag är glad, javisst! David julklappar och guldklubborna till mig och Olivia kom också idag! Och snart kommer Olivia hit och bakar bullar med mig. Imorgon fyller jag år och då ska det som varje år finnas öna-bullar efter gammelmormors recept hemma. Kommer även ha världens godaste tårta med körsbärssylt i och körsbär och choklad uppepå! Jovars! Nu ska jag göra mig iordning, och avslutar med en text till en viss person jag började tänka på inatt när jag försökte sova. Jag insåg att jag inte vill slösa en massa tid och energi på den personen längre, så det här är mitt farväl till Dig.


Som en punkt på hela den här idiotiska historien.
Minns du hur bra allting var
eller minns du bara det dåliga som hände sen?
Jag hade hellre inte träffat dig alls igen
än ha det som det är nu.
Jag hade föredragit att ha dig kvar
för jag gillade tanken på att du alltid fanns där.
Jag försökte iallafall,
men det är ganska uppenbart att du inte bryr dig.
Därför, även om vi inte hörts av senaste tiden,
säger jag nu farväl till dig.

Jag saknar dig, det gör jag.
Och jag tycker så bra om dig.
Och jag hoppas verkligen
att du kommer höra av dig någon gång.
Men jag tänker inte sitta och vänta
på att det kanske kommer hända.
Inte längre.

It's up to you now.
Hejdå. Punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar