söndag 13 december 2009

Igår blev jag sådär deprimerad som jag kan bli när jag är ensam, så jag skrev till Sigga att jag ville med ut och allting löste sig jättebra! Förfesten var girls only och dans till Grease bland annat, haha. Sen blev det Banken där vi också dansade, ibland bara vi och ibland med random killar som befann sig på dansgolvet. När jag skulle gå hittade jag inte min jävla päls och letade överallt och kastade runt folks jackor, haha. Sen sa någon att de hade sett en sån päls och den hängde längst bak på en annan vägg. Buuh. Irriterande som fan! Och eftersom jag blev så arg gick jag ner på stan själv och väntade på bussen, satt nere på östra hamngatan och pratade i telefon med Anton och Sebbe, haha. Köpte även en korv på Sibylla, såg idag att jag fick tillbaka 95 kr av en hundring. Ehe, dumfan! Sen träffade jag iallafall de andra och vi gick hem till Sigga så jag fick byta skor och Kattis fick hämta sin bil, sen skjutsade hon hem oss och jag pratade med Anton någon timme till innan jag däckade. Idag ska jag till pappa och käka middag. Om 4 timmar. Nu måste jag vakna till liv, min kropp är helt död. Uuh.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar