söndag 29 november 2009

en såndär söndag..

Efter förra helgens festande tänkte jag att jag ju kunde vara nykter den här, köra på en vit vecka helt enkelt eftersom det inte händer så ofta nowdays. Varför var jag då ut onsdag, fredag och lördag? Hm, det finns inget svar på det. Jag verkar bara inte kunna hålla mig ifrån festandet och mina vänner. Jag får bara skylla mig själv att min kropp inte fungerar som den ska idag!

Ja, i fredags jobbade vi på Arenan och sen drog vi hem till Affe. Jag råkade stanna där tills lördag förmiddag även om jag egentligen bara skulle förbi och säga hej, typ en halvtimme eller någonting. Det var hattfest och ännu en gång hamnade jag i ett badkar! Jag blev även av med mina strumpor, ett linne och en tröja. Shit happens when you party naked, eller? Det var sjukt roligt iallafall och halva festen sov kvar. Det såg alltså ut som något slags överfullt kollektiv när vi vaknade på morgonen. Eller ett dagis snarare.

Igår drog jag och Mia hem till min morbror på adventsfest, det var sisådär, det fanns iallafall världens finaste ungar där som jag blev helt kär i! Efter adventsfesten åkte vi till Nico och Antonarna. Men nästan alla drog ner på krogen när vi kom dit så efter ett tag gick vi istället hem till Arru där det iallafall var mycket mer drag och fest och folk var pigga, fulla och glada! Sen skulle vi ner på Banken, men de hade stängt 1 eftersom det inte var nå folk där. Då gick vi till Kings Arms och drack lite öl och snackade med folk, sen sov jag i en soffa hos Nico och Antonarna, men Nico var inte där så det var jag, Jacob, Anton, Anton och .. ja, han den där andra, vad han nu hette! Vi kollade på sjuka klipp från en överdrivet sjuk film och på lite andra grejer innan vi somnade. När jag vaknade låg alla fortfarande och sov så jag smög ut och gick hem utan att någon märkte något.

Lite snodda bilder från fredagens hattfest kommer här:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar