lördag 21 november 2009

Tjena. Jag sitter och äter nudlar och det smakar blod i min hals. Nudlar och blod var ingen god kombination, usch. Jag fryser också, det är säkert såndär jäkla bakisfrossa. Men jag är inte direkt bakis. Tror bara inte jag är nykter än.. Plus att jag är så jäkla trött! Och det är faktiskt kallt här inne.
Jag försöker minnas vad jag hade för mig igår.
Det var ju som såhär. Först var vi här hos mig och när jag och Mia ville dra ut skulle David, Erik och San äta så vi gick i förväg och drog hem till Elin där Moa och Olivia också var. Sen började det ramla in en massa människor, Gurra bl.a. Och till slut kom Jonas, Björn och Mimmi från Umeå! Hur kul som helst! Vi hamnade på rådis någon gång, men de stängde skittidigt så vi gick vidare! Och då vet jag inte vad som hände men alla hamnade på olika krogar! Jag, Olivia, Gurra, Amanda och lite mer folk var på kingen, Mia och andra var på pitcher's. Träffade Micke nere på torget också så han drog med oss på efterfest. Minns inte så mycket mer än att den var hemma hos Gurra .. ja.
Jag orkar inte ens skriva nu, förstår inte varför jag gör det!
Blir mer sen, hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar