måndag 16 november 2009

Godmorgon! Eller god förmiddag.

Sitter och dricker kaffe, mamma åkte precis iväg och handlade så om någon timme kommer hon hem med snus till mig och då har hon även postat min jobbansökan. Skitbra, jag hoppas hon inte glömmer bara!


Jag upptäckte att fel människor tog åt sig av inlägget jag skrev igår, det om hur arg jag var. Personen i fråga skulle nog aldrig läsa här ändå, så ingen. (då menar jag Ingen) får ta åt sig av det. Så inte folk sitter och tror att jag inte vill att de ska höra av sig. Tänkte på det, en speciellt förstår jag om den tar åt sig.. Men gör inte det. Jag kan dock inte berätta vem det handlar om. Kan inte hänga ut folk hur som helst här. Men personen i fråga har jag träffat den senaste veckan. Så de som inte träffat mig på längre tid än så, ta inte åt er. Haha!

Så, då fick jag det ur mig!


Sjukt trött i ögonen är jag. Väcktes av ett samtal 6 imorse, men jag svarade ju inte. Det var ungefär en timme efter jag hade somnat. Sen väckte mamma mig 11 och kom ner till mitt rum med ett kuvert och sa att jag skulle skriva på och lägga i min ansökan. Hon trodde inte jag var så duktig att jag hade gjort klart allting. Men ack så fel hon hade!


Nu ska jag skriva någonting vettigt istället. Jag tänkte berätta om en rolig grej jag läste häromdagen. Eller i torsdags lär det ha varit. Here you go!
Och då undrar jag nu, vilka fan tror de där grejerna? Så korkade människor borde inte få festa över huvud taget. Finns det ärligt talat någon som tror att vattenpipa är ofarligt, att man kan dricka mer för att man inte drack helgen innan eller att man festar bättre pga red bull ? You tell me! Och att det ska vara de tre vanligaste festmyterna tror jag inte ett piss på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar