måndag 23 november 2009

seg jävla måndag

Egentligen orkar jag inte skriva idag. Min hals har gått sönder helt och hållet, jag borde städa nu efter jag tagit en dusch. Anders kommer och hälsar på om några timmar. Och ska man lägga sig under nålen på torsdag igen kanske, och få lite mer bläck under huden? Det tror jag nog.

Jag är trött och sjuk och tycker synd om mig själv eftersom det inte finns någon kakao så jag kan göra varm choklad. Jag saknar för många människor och vill träffa så sjuukt många just nu, men det är svårt när man inte är rik och kan åka sverige runt hur mycket man än vill det. Jag hoppas iallafall på en massa schyssta besök i December och jag är faktiskt pepp på ett riktigt bra nyårsfirande.

Jag tänkte ta en vit helg den kommande helgen men vissa ville ha med mig på fest på lördagen. Jag kom ju dock på att jag ska på adventssupa då och kan inte dra ut på fest ändå. Eller jo, efterfest skulle det vara då. Nyktert blir det ju inte iallafall, hörs väl på namnet Adventssupa.

På onsdag ska jag beställa lite julklappar till folk och en present till Anders tänkte jag. Han fyller ju 18 på söndag! Grattis<3

Nej, nu blir det dusch och städning för hela slanten! Sen ska jag komma på en bra film att kolla på ikväll.

Adiós!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar