tisdag 10 november 2009

"Music is a discipline, and a mistress of order and good manners, she makes the people milder and gentler, more moral and more reasonable. "
- Martin Luther


Jag sitter och njuter av den underbara playlist jag lyckats skapa i Spotify. Jag vet inte hur det gick till men Nästan inget av det som spelas är någonting jag annars lyssnar på.
Det är en härlig blandning av (i alfabetisk ordning) A perfect circle, Akon, Alice Cooper, Backyard Babies, Black Eyed Peas, Blindside, Blink 182, Bloodhound Gang, Britney Spears, Courtney Love, Crazy Town, Daughtry, Deathstars, Dope, Eminem, Enter Shikari, Flo Rida, Funeral for a friend, Kanye West, Katy Perry, Korn, Lady Gaga, Metro Station, Murderdolls, Negative, Neverstore, OPM, Panic! At the disco, Papa Roach, Peppermint Creeps, Rancid, Rehab, Rise Against, System of a down, Takida, The All-American Rejects, Hellacopters och Tommy Lee.
dvs en skaplig genre-blandning! Jag kommer hela tiden på en massa låtar jag vill höra som jag lägger till, fortfarande inte musik jag annars lyssnar på. Jajo, några av de ovannämnda spelas ofta hemma hos mig men det mesta vet jag inte alls varifrån det kommer.. Jag chockar mig själv och skriver världens mest ointressanta blogginlägg för det!
Nu ska jag fixa någon snygg frisyr och sen kommer Mia över och käkar och sen drar vi ner till Arenan och om det blir som planerat dyker Micke upp i Falun ikväll!

Jag känner på mig att det blir en bra kväll! Det måste det bli, det behöver jag.
Nej, nu blir det inget mer skrivande för dagen, men jag ska fortsätta uppdatera så ofta jag kan, det har blivit lite för många och allt för långa uppehåll senaste tiden. Och jag som skrev konstant förut!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar