måndag 30 november 2009

Sjukaste grejen någonsin hände precis!
För ett tag sen var jag och Mia på kopparhatten där hon snackade med en kille vi inte kom ihåg namnet på. Hon träffade honom i lördags igen och fick då namn på honom och la till honom på facebook. Och jag började snacka med en kille för ett tag sen som ska hit i helgen och hälsa på. Av någon anledning fick jag för mig att söka på hans namn på facebook för att se om det fanns fler med det namnet. Det kom upp en person; Killen Mia träffade på krogen. Och enligt birthday.se finns det TVÅ i sverige med just det för- och efternamnet, och jag och Mia fick tydligen lov att hitta varsin! Jag håller på att dö av skratt här och ringde Mia tusen gånger tills hon svarade och också började garva! Det är så sjukt, det händer liksom bara inte! Vi har hittat killar med nästan samma förnamn förut, samtidigt, men det här är ju löjligt! Det känns som någon driver med mig! Men jaja, vad gör man liksom? Hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar