torsdag 12 november 2009

gaaah, jag är så förbannad att jag inte orkar tänka. Det känns bokstavligt talat som att min hjärna sväller och är på väg att explodera. Jag är rätt trött på oärliga människor det finns alldeles för många av dem! Nej, jag vet inte ens varför jag började skriva eftersom jag inte ens orkar det. Och jag vet, jag ska försöka att inte gnälla för mycket i bloggen!



Om någon har något tips på var man kan hitta snygga och inte allt för dyra jackor får ni gärna dela med er! Jag måste köpa en ny jacka i slutet av månaden, min är för kall och jag orkar inte vara sjuk fram till våren!
Dagens outfit eller? Flätor och truckerkeps, det är grejen.


2 kommentarer:

  1. snyggt ;)
    men min dator är cp så det gick inte att länka.... typ...
    jag vet itne riktigt men typ en sån som du har. fast med mina bilder då :P

    SvaraRadera
  2. Hmm, du kan få tillbaka din.. Jag har ju en annan jacka som är ungefär som Mias som jag kan använda tills jag köper mig en ny :P

    SvaraRadera