måndag 30 november 2009

Hahahahaha, vissa människor är ju bara för roliga! Herregud! Tack för att ni roar mig så innerligt genom att bete er som ni gör. Även om ni inte själva vet hur mycket jag skrattar åt er så, tack! Sjukt underhållande är det!

Jag sov så grymt skönt idag, och närmare 12 timmar! Sömnpillren gör verkligen sitt jobb och jag har aldrig sovit så bra som jag gjort de senaste dagarna! Och eftersom jag var så utvilad när jag vaknade orkade jag ställa mig och laga en riktig frukost bestående av havregrynsgröt, en macka gjord på übernyttigt bröd, kaffe och ett glas äppeljuice.

Idag ska jag städa upp i mitt rum och byta ut sängkläderna eftersom jag verkar vara allergisk mot dunet i mina täcken. Jag ska också ta bort ryamattan som tar upp halva mitt rum, jag orkar inte dammsuga den så noga och så ofta som jag borde och det går ju inte öppna och stänga dörren normalt så länge den ligger där. Egentligen vill jag ta ut soffan från rummet men den får inte plats någonstans i lägenheten! Jag vill möblera om hur mycket som helst, och jag vill ha sängen som jag hade den förut. Jag ska göra så mycket jag orkar. Hur som helst måste det bli snyggt och städat ifall jag får besök i helgen!

Idag skulle nog Simon komma till Falun också, dock tror jag inte att det finns någon tid att träffa honom just idag så jag hoppas att han är kvar imorgon! Då ska jag ju ändå in mot stan på arrangörsmöte och såna grejer!

Det var även någonting som skulle hända på onsdag, men jag minns inte vad!

Nej, nu lär jag faktiskt ta tag i saker och ting!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar