fredag 13 november 2009

HALLÅ GOTTFOLK!
Nu är det som så att klockan precis passerat 05.00 och jag kom nyss hem. Sitter och äter smörgåsrån med Nutella och ska strax hoppa i säng. Imorgon är det meningen att jag ska kolla på en snowboardtävling som börjar 11. Jo tjena!
Jag satt inte hemma hela kvällen utan fixade mig, drog till Mia och drack lite öl och sen drog jag ner på Kopparhatten där det var sjukt konstiga människor, en massa falubor man aldrig sett förr osv. Det var massa dans och skoj men svårt att ragga till sig alkohol då alla verkade spiknyktra!
Jag träffade iallafall Max som jag inte träffat på 3 år! Och Tomas, Rikard, Knä, Johan och lite annat mysigt folk. Det var trevligt men i allmänhet grymt jävla segt. Efter de stängde 2 drog vi hem till Nico och som förra gången jag var där var det bråk. Dock var det inte jag som drog ihop det den här gången. Faktum är att jag inte ens var inblandad och la mig inte i. Eller jo, det gjorde jag.. men så lite som möjligt!
Där fanns också en person som var så grymt lik en gammal.. ja.. närstående? Det fick mig att sakna denhär personen nå fruktansvärt även om jag inte borde göra det alls.
Nej, jag ska sova på saken, fundera på om jag någon gång ska våga träffa den här människan igen.. Det var ju faktiskt snart ett år sen sist. Jag vill, såklart. Men frågan är om jag vågar chansa, jag orkar inte falla tillbaka och må dåligt igen.

Nu ska jag sova, jag skriver mer om kvällen imorgon.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar