tisdag 24 november 2009

Jag och Mia drog ner till Arenan idag på en kopp (ett glas egentligen) kaffe och lite arrangörsmöte! Det var ett ganska kort möte som bara gick ut på att planera fredagen och se till så alla visste vad de skulle göra och vilka tider saker och ting händer. Det blir nog skitbra, det är ett gäng duktiga killar och tjejer jag jobbar med!


Imorgon ska jag bjuda Mia på middag (french hotdog på Q8) och sen ska vi ut och ta en öl! Tänkte försöka komma in på Åh! eftersom de har två för en på onsdagar, vi får se hur det går! Annars blir det antagligen rådis eller någon annan mysig krog. Det visar sig imorgon var vi hamnar!


Såg någonting helt sjukt i tidningen idag.

(Känsliga tittare varnas)


Det är fruktansvärt hur det är på vissa ställen. Dock tänker jag inte bli vegetarian för det även om jag inte äter kött från ett visst ställe där jag vet att det är såhär, där jag med egna ögon har sett hur illa de behandlar djuren. Sånt där är upp till var och en om man vägrar äta kött över huvud taget för att vissa ställen gör som de gör eller om man bara väljer att inte äta kött från ett eller flera slakterier. Jag har iofs inte riktigt valt att inte äta det kött jag inte äter utan jag mår bara så sjukt illa av att se deras logga på en köttprodukt att det gör att köttet i sig ser äckligt ut och det går bara inte ner! Hur som helst är det sjukt och fel och det är bra att det finns folk till att åka runt i sverige och se till att sånt här stoppas, eller iallafall minskar rejält!


Jag skriver kanske något lite senare men det här får räcka för nu iallafall.
Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar