tisdag 17 november 2009

vad fan!

Det här funkar ju inte. Gick och la mig "tidigt" (dvs 1-tiden), ja då var det ju massa komediserier på tv! Sen blev det Knight Rider, då tänkte jag sova eftersom det är så jävla tråkigt. Men icke, då var det Skins på 5an! Skins som är min absoluta favoritserie nr 1. Jaha, så efter en timme av det underbara programmet bestämde jag att "nu jävlar ska jag sova!" Då var klockan 3någonting. Men då gick det inte eftersom jag var så nyfiken på vad som hände på tvn. Så jag bytte till MTV, eftersom jag måste ha någon form av bakgrundsljud, och då var det ju en massa nya videor med Eminem och Adam Tensta och Brittan och fan vet vad, så jag fick väl lov att kolla. Och sen, såklart, kommer Infinity 2008 som har förföljt mig hela jävla dagen -tillochmed i mitt huvud har den spelats upp om och om igen. Jaha, men då blev jag väl pigg och sugen på att dansa istället!

Ja, ibland är livet allt bra förjävligt. Jag är sugen på kladdkaka också! Dansa och äta kladdkaka vill jag göra. Samtidigt, helst!

Nu sitter jag alltså vid datorn istället, har stängt av tvn och slagit på musik i hopp om att det ska få mig att somna lättare. Good luck, säger jag bara!

Trodde förresten ett tag under dagen att det var torsdag skulle bli fredag efter den här natten, blev jätteförvirrad. Vad är det ens för dag? Ja, onsdag är det nu. Kan man ju säga. 4 på morgonen på onsdagen den 18/11 är det. För att vara exakt. (Nej jag tänker inte vara helt exakt på klockslaget)

Det blev en väldigt djup kväll som slutade med att jag satt själv och grät, vet inte riktigt varför eftersom jag egentligen inte var ledsen. Var nog mest arg på mig efter Någon fick mig att inse att det bara är jag själv som låter mitt liv gå åt helvete. Denna Någon är en smart person och jag litar på dennes ord. Någon ska hit imorgon också, hoppas Någon har med choklad till mig för det vill jag ha när jag är ledsen.. och när jag är glad.. äh, ni förstår. Sockerberoende, woho!
Jag lär sova. Men jag orkar inte. Det var ganska underhållande att sitta och skriva. Det känns sjukt flummigt i mitt huvud just nu.

Förresten var det arrangörsmöte under dagen också!
Och därför tycker jag att ni ska följa mitt råd och befinna er på Arenan tre gånger innan nyår. Och inte när som helst utan:
27e November (Sator, VC-PS och något till band)
11e December (Särimner med bl.a Sirqus Alfon!!!)
18e December (Melody Club + förband)

Låt' än'te fii'ent så säg'?

Jag fick Moa och Mia att vara lugna och hålla käften i 20 minuter med mig idag, det tror jag inte många klarat av ;) Det tog sin lilla tid men till slut lyckades de och fick testa på avslappningsmeditation! Båda tyckte det kändes som 5-10 minuter men det var faktiskt 20. Tiden går fort när man har roligt, eh? Själv hade jag redan lyssnat på just den guidningen ett par gånger och visste ju allting de skulle säga i förväg så jag satt i min soffa och filosoferade medan de andra två låg i min säng och åkte regnbåge och flög på moln.. och sånt normalt ni vet.

Helgen blir bra tror jag. Hoppas jag. Vet jag.. nästan helt säkert!

Men seriöst. Jag ska sluta skriva nu! Nu får jag faktiskt ta och skärpa till mig!

Godnatt
Ni som läst hela skiten kan ju slänga in en liten kommentar så jag kan berömma er och tycka om er lite mer för att ni har lika lite liv som jag. Puss

2 kommentarer: