tisdag 10 november 2009

vaknade för ungefär en timme sen, har städat upp i rummet och bäddat sängen så nu ser det någorlunda okej ut här inne iallafall. Jag borde gå och äta frukost. Jag vet dock inte om jag orkar, även om min mage skriker efter mat just nu. Det känns bara onödigt och ansträngande att gå upp till övervåningen eftersom jag vet att vi inte har någon mat hemma ändå.
Jag ska väl fräscha till mig själv så gott det går nu och ännu en gång slå igång min udda men bra playlist på Spotify, sen börjar dagen. Och den slutar ännu bättre, eller om man ska säga att morgondagen kommer börja bättre än den här? Förhoppningsvis! Nej, nu lär jag faktiskt ta en kopp kaffe och ett knäckebröd eller något! Jag skriver väl igen senare eller någon annan dag!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar