lördag 14 november 2009

Myslördag

Orkade inte skriva något nytt inlägg så jag uppdaterar istället det här! Nu är klockan halv 4 på natten och Grind är på tv. Jag såg den med Moa häromveckan men kan ändå inte gå och lägga mig förän den är slut. Jag tröttnar aldrig på att se den, av någon anledning. Men det är nice!

Så det var uppdateringen, resten är alltså skrivet tidigare på kvällen, yes.
----

Ja, idag åkte jag med mamma och Kicci och handlade när jag väl orkat mig upp ur sängen. Blev aldrig att åka ner till curb och kolla på snowboardgrejen men jag smsade Max och kollade hur det hade gått för honom iallafall! Jag vet ju inte hur många som var med sammanlagt så jag vet inte om hans placering var bra eller inte, men eftersom han iallafall tog sig till final tycker jag att han var duktig!

Resten av kvällen spenderade jag hemma, med mamma och dethär;





Bilden säger väl det mesta. 450g ostbågar, mmh!




hemmagjorda chicken nuggets! Sjukt gott!




Och pomelo som är hur gott som helst! skapligt stora klyftor också!



en stund in på kvällen åkte jag med Mia till borlänge för att skjutsa dit Robban. Det var mörkt, blött, regnigt och på vägen hem var det även dimmigt. Men det gick bra, Mia körde lika duktigt som vanligt och vi överlevde hela resan! Hon följde med hem till mig och kollade på Bedtime Stories med mamma. Mia var den enda av oss som inte sett den förut.



Nu ska jag nog käka någonting, eftersom det ändå var 6-7 timmar sen jag åt sist, och mysa ner mig framför en ny film och resten av mina ostbågar.



Förresten, om någon av er ser ut som Jared Padalecki (speciellt i Room 401), sådär lite smått pojkig på något sätt och litelite fjantig men ändå såå snygg så.. ring mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar