fredag 20 november 2009

Goddag!
Nu sitter jag här i bara morgonrock och dricker kaffe. Jag gjorde framsteg, tycker jag!, och somnade kring 3-halv 4 istället för 5-6tiden som jag gjort de senaste dagarna. Och jag gick upp vid halv 12 istället för halv 2! Så det går framåt med att somna och vakna tidigare. Dock är det ju helg nu och att jag skulle somna tidigt en helg är helt omöjligt.
Jonas och Björn kommer från Umeå och hälsar på över helgen, det gör mig väldigt glad eftersom det är två riktigt bra människor och jag tror helgen kommer bli jätterolig!
Jag ska slänga upp en bild på mitt hår snart, så fort jag fixat det som det ska vara. Är iallafall nöjd som fan även om det inte blev mycket skillnad. Jag har klippt upp luggen lite snyggt sådär och jag har numera benan på höger sida istället för vänster som jag alltid haft!

Ja, om man skulle ta och försöka göra sig lite snygg inför dagen/kvällen/natten då!
Jag lär fixa pengar också, annars blir det svårt att leva ikväll!

Jag skriver om en stund igen, ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar