söndag 15 november 2009

Jag sitter och kollar på Vem kan slå Filip och Fredrik. Egentligen helt meningslöst program, men det är underhållande och jag orkar inte byta kanal. Jag kollar väl inte riktigt heller utan det är mest så det inte ska vara så tyst. och så kan man slänga blicken på tvn medan man väntar på att folk ska svara på msn. Dock verkar folk inte lika sega som jag själv idag. Det känns i kroppen som om jag vore ute och höll igång igår, men det var jag ju inte. Det är konstigt. Man blir seg av att hålla igång och man blir seg av att ta det lugnt. Måste försöka hitta något mellanting. Typ ett jobb? Ja. Jag är så grymt sugen på att jobba någon annanstans än Falun. Har sökt jobb här ändå, och ett en bit härifrån. Sen börjar Norge kännas grymt lockande! Även ett jobb där jag skulle åka runt hela tiden skulle vara helt okej. Ja, så skulle jag ju inte säga om det inte vore så att jag fick höra mer om det jobbet idag och att det kan hända att det blir av. Sjukt kul! Jag tänker inte berätta vad det är eller vad jag har sökt för jobb. Jag har en tendens att ta ut för mycket i förskott och det måste jag sluta med. Så jag ska försöka glömma att jag sökt jobb hit och dit, då blir jag inte lika besviken om de inte svarar och jag blir ännu lyckligare om jag faktiskt skulle få något av dem. Jobbet som är på en annan ort än Falun kräver att man skickar ett brev, alltså inte ett mail utan ett jävla brev med posten. Men det är färdigt och jag postar det imorgon. Så ja, okej, jag har inte sökt det än. Men snart! Håll tummarna för att jag får något av alla jobben! Annars blir det tammefan Norge ändå. De jag pratat med som jobbat där verkar haft grymt kul och man tjänar ju mycket mer där, plus att det finns fler lediga jobb än det finns här.

Nu borde jag äta. Förstår inte hur jag kan glömma att göra det hela tiden. Det är inte bra för min kropp. Jag undrar om jag ska försöka somna innan 4-5 idag? Kanske. Min jävla kropp vill inte sammarbeta med mig!

Imorgon ska jag klippa mig, om jag kommer ihåg det. Måste toppa håret så det börjar växa igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar