måndag 16 november 2009

suck..

nu sitter jag här som vanligt, med tvn på i bakgrunden. Och som vanligt är klockan så pass mycket att jag borde sova om jag någon gång ska få ordning på mina sovrutiner. Men som vanligt skiter jag i det och kommer, som vanligt, inte somna förän om minst 2-3 timmar.



Det är så mycket kaos just nu att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Det känns som allting bara skiter sig, och det känns som Hon hade rätt när Hon antydde att allt jag rör vid går sönder. Jag orkar inte ha det såhär längre. Jag vill ha någonting att göra om dagarna, någonting att se fram emot, någonting att tänka på när jag är nere, någonting som gör mig lycklig. Men det finns ingenting längre. Jag hade det bästa någonsin, som gjorde mig lyckligast i världen. Men jag lät det försvinna, jag lät allting bara rinna mellan fingrarna på mig. Jag lät allting gå åt helvete och tack vare det sitter jag där jag är nu. Jag förstår inte hur jag kunde vara så dum. Hur vi kunde vara så dumma att vi lät världens bästa grej försvinna sådär, som om det aldrig någonsin funnits. Jag kan inte göra någonting åt det nu heller. Det får vara som det är nu, och vilket sätt det utvecklas åt vet ingen. Jag vet inte ens vad jag vill eller känner.
Hela den här dagen har handlat om djupa samtal, bråk, missförstånd, besvikelser och andra dåliga grejer. Jag önskar jag bara kunde radera hela måndagen ur mitt minne för ingenting har varit riktigt bra idag.

Imorgon är det arrangörsmöte men jag vet inte om jag kommer gå dit. För det första har jag inte pengar till buss och ingen som helst lust att gå till och från Arenan alls. För det andra känns det just nu som att jag inte vill träffa människor. Jajo, det skulle vara min familj och mina närmsta vänner isåfall. Men inga andra. Jag orkar inte med alla dumma kommentarer och allt flummande jag annars deltar i och bara tycker är grymt kul. Jag har ingenting emot de människorna alls, såklart. Men jag känner helt enkelt bara inte för att träffa dem.

I helgen kommer Jonas och Björn till Falun, det ser jag verkligen fram emot! Jag tror det kommer bli en bra helg. Jag hoppas i varje fall det.

På onsdag kommer Anders och hälsar på mig, det ser jag också fram emot. Han är en bra människa som förtjänar det bästa i livet. Det hoppas jag att han vet lika väl som jag. Snart fyller han år också, om inte allt för många dagar!

Det är världens sämsta krimserie på tv just nu, vet inte varför jag kollar på den. Jag hatar brittiska kriminalare. Det känns bara så fel! Tacka vet jag Bones, CSI, CSI Miami, CSI NY, Cold Case och Criminal Minds! Det är bra krimserier.

Jag funderar på om jag ska slå på någon film istället och försöka somna till. Eller några avsnitt av Biker mice from mars. Jag är så sjukt sugen på att se alla Elm Street-filmerna. Igen. Jag kan inte få nog av dem. Får dra ihop ett maraton snart helt enkelt, lär ju finnas folk som vill och orkar plöja igenom alla filmerna. Och eftersom jag har alla så blir det ju perfekt!

Jag ska inte skriva mer nu, det råkade bli för långt känner jag nu. Jag fick bara lov att skriva av mig lite. Nu ska jag snart avsluta min msn-konversation med Mange och krypa ner i sängen.

G'night, folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar