måndag 23 november 2009

Slumpar på Facebook och i Paradise Hotel, uuhu!



Såg det här på facebook nyss. Kan det verkligen stämma att alla mina vänner där som fyller år den här veckan fyller år samma dag? Rolig slump, eller något!


En annan rolig slump är att Greta i Paradise Hotel ser ut som Olinda som var med 2005.
Men det kanske är meningen att inte ha 'nya' människor med utan personer som ser ut eller är som föredetta deltagare. Snart kanske de även slänger in en kille som ser ut som dendär flottiga Patrick som var med samma omgång som Olinda. Vad vet jag? Och vad vill jag ens veta? Nej fyfan för realitysåpor säger jag bara! Jag orkar inte följa någonting som går på tv nu för tiden, det känns bara drygt! Tacka vet jag Skins och alla tre säsongerna som (förhoppningsvis) är mina inom en snar framtid! Klockan är 4 nu, jag ska nog gå och lägga mig. Borde kunna sova snart!
Först en bild för att visa vad jag menade;
Greta (uppe) och Olinda (nere)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar