måndag 9 november 2009

Idag vaknade jag någon gång, rätt tidigt. Jag vaknade av ett sms från Simon där han berättade att ett av banden som spelar på Arenan imorgon är hans vänner. Så jag lär ju kolla lite extra på dem då!
Jag duschade och gjorde mig klar segare än jag någonsin gjort, jag orkade i princip ingenting. Men till slut var jag ändå klar och drog hem till världens bästa Lovisa och drack kaffe och pratade om lite allt möjligt och det var trevligt och mysigt!
Vid halv 6-tiden mötte jag upp Mia och vi åkte hem till mig och hämtade en tröja, sen hämtade vi upp Moa på Järnet och Olivia och hennes syster i Hosjö och åkte ner till stan för att gå på anti rasism-manifestation. Vi träffade Daniel, Sigrid och Elin där också. Kung Henry, F.H.T.T.E.O.T.D och Johnny Puma stod på scenen och allting var riktigt bra även om det var sjukt kallt ute!
När det var slut, så som vi såg det iallafall, skjutsade vi hem Olivia och hennes syster igen och åkte hem till mig och drack kaffe tills för någon timme sen då Mia drog hem. Nu ska jag städa upp här hemma och försöka sova någorlunda tidigt då det blir en heldag imorgon. Mia kommer hit och käkar, så blir det möte på Arenan och lite spelningar efter. Sen ser det ut som att jag får finbesök på kvällen, vilket inte är helt fel! Därför måste jag nu röja upp så det inte ser ut som en svinstia här! Ciao!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar