fredag 13 november 2009

Runar Sögaard.


Jag kunde inte sova inatt och kollade på Ett Herrans Liv (Filip&Fredrik) och jag skrattade så sjukt mycket! Vilken fjantig människa han är. För det första tror jag ingen i världen kan klassa honom som man med tanke på hur mesig han både ser ut och låter. Och hur mesigt han beter sig. Han ser lite ut som en fjolligare och ännu fulare Vince Neil. Och hur kan han ens ha blivit så känd som han är? Jag menar, han kan inte varit den enda som har varit intim med Carola och skjutit ett rådjur från sitt fönster? Plus att varenda grej han berättade om kändisar han umgås med och saker som har hänt honom genom åren lät som myterier. Nej, fyfan för Runar säger jag bara.





However! Jag sov ganska länge idag, det var skönt! Jag vet inte hur kvällen ser ut, om det blir utgång eller inte. Men det hoppas jag starkt på!
Igår sökte jag även ett jobb jag hoppas innerligt att jag får, det vore så grymt kul! Men med min tur ska jag inte hoppas på för mycket. Det börjar jag lära mig nu, även om jag borde gjort det mycket tidigare. Man ska inte ropa hej förän man är över bäcken, så att säga. Eller varför inte; Man ska inte ropa hej förän man är över Mia Bäck? Jag vet inte!
Jag håller iallafall tummarna för att jag ska få ett jobb så snart som möjligt, dels för att få in pengar (jag får pengar nu men det är inte mycket eftersom hälften går till hyra hemma också) och dels för att få någonting att göra om dagarna. Ja, det vore skönt med rutiner. Jag ska nog försöka bli bättre på att sova och äta någorlunda regelbundet också men det är så svårt. Okej, det kanske inte är såå svårt. Men det går inte. Jag försöker.
Nu ska jag iallafall försöka få i mig lite frukost. Eller lunch blir det ju, sov genom frukosten. Sen blir det dusch och planering om vad som kommer hända ikväll. Kanske blir Hellmer's, kanske blir att sitta hemma och kolla på Idol som jag inte ens gillar. Who knows?

1 kommentar: