torsdag 12 november 2009

Jag somnade lite senare än jag hade tänkt inatt, som vanligt. Jag vet inte om klockan var 2 eller 3 eller ännu mer men jag vet att det var efter Knight Rider. Det spelar egentligen ingen roll och jag glömde precis bort var jag ville komma med att berätta det. Så vi slutar där helt enkelt.

Nu ska jag snart duscha och göra mig iordning, försöka se någorlunda sofistikerad ut, och gå ner till arbetsförmedlingen eftersom de tror att jag inte vill vara inskriven längre då jag glömde bort att ringa förut. De dagarna jag hade på mig att ringa var 20e-30e oktober.. Men okej, 20e-22a satt jag hemma och peppade och var nervös inför att åka till sthlm, då tänkte jag väl inte på att ringa ner dit och prata! Sen var det helg och jag var i sthlm. Sen hade jag bara 26e-30e på mig och.. ja. Kenny var ju här och vi festade måndag, tisdag, onsdag, torsdag.. Jag var väl inte så pigg på att ringa dit på fredagen! Jag undrar om de skulle godkänna den ursäkten. "Tyvärr glömde jag ringa, jag var full." Näe, jag får säga att jag var sjuk och inte kunde prata riktigt så jag inte orkade ringa. Det är ju faktiskt också sant.

Jag blev ganska lycklig av att se att det fanns kladdkaka kvar imorse. Sista biten av den och en kopp kaffe blev min frukost. Men nu finns det inte tid att sitta här längre!

Gah, jag är så sugen på att göra min nästa tatuering nu! Det blir om en månad ungefär, skitbra!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar