söndag 22 november 2009

Ja men vi drog väl ut på fest igår igen. Hem till Jacke, fast han var någon annanstans!
Jag mådde helt åt helvete och borde inte ha dragit ut över huvud taget, och jag visste att det inte skulle gå bra om jag blev onykter. Och visst fan hade jag rätt!
Jag somnade iallafall i min egen säng kring 1, tidigare än jag somnat på flera månader tror jag minsann! Och jag sov till 2 på dagen. 13 timmar, skönt som fan. Det behövde jag.
Men när jag kom upp skulle mamma åka och jobba och jag försökte prata med henne, gick inte bra alls. Min hals är helt trasig och gör ont och blöder då och då. Förstår inte vad felet är.. Och jag förstår inte hur min doktor kan säga att jag inte har tillräckligt mycket fel på den för att få ta bort halsmandlarna. Skitdoktor.

På onsdag får jag pengar, då ska jag nog köpa lite julklappar och försöka hitta en jacka till mig själv om jag inte väntar med den tills december då jag kommer ha en massa pengar.
Funderar även på att ha fest helgen efter jag fyller år, även om jag fyller 19 vilket är helt värdelöst. Fest är ändå bra, vi får se om jag lyckas få tag på någon lokal bara. Vore ju inte helt fel liksom.

Glöm inte Sator, Cleanstrem Company och VC-PS på Arenan på fredag!
Insläpp 20.00, 60:- inträde. Skitbra. Och jag kommer vara där och glida runt och låtsas att jag är viktig.

Nej om man skulle låta kommande helg bli vit kanske? Svårt dock precis när man får pengar.. Men jag ska inte vara ute och festa såhär när jag inte är frisk, det blir bara värre!

Nej jag är alldeles för trött för det här, det funkar inte.
Skulle vilja tömma hjärnan lite också, jag orkar inte sakna vissa människor. Jag vill bara glömma allting och leva vidare utan att en massa problem ska tära på mig såhär. Jag vill inte ha känslor, de är bara onödiga och i vägen för allt bra.

Förresten drömde jag helt sjuka grejer idag. Jag och Moa var klädda i rosa, min syster hade vunnit Idol och min släkt litade på min farmor. Vilken jävla mardröm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar