fredag 13 november 2009

These feelings won't go away
They've been knockin' me sideways
They've been knockin' me out, they
Whenever you come around me
These feelings won't go away
They've been knockin' me sideways
I keep thinking in a moment that, time will take them away


jag orkar inte med att pengar ska vara sånt jävla hinder för ens sociala liv. Jag vill ut ikväll, jag behöver umgänge och en massa kul ikväll. Men jag har inge pengar, så jag kan inte. Jag vill träffa folk, förfesta och dra ut och dra hem på natten med en massa galna minnen i bagaget, som en bra fredag borde vara. Jag vill inte sitta hemma själv och slötitta på någon kass serie på tv eller sitta framför denhär jävla datorn och prata med folk över helgon och facebook, folk som har lika lite pengar som jag eller måste upp och jobba imorgon så de inte kan dra ut ikväll. Jag vill ut med mina vänner och iallafall låtsas att jag har någon form av liv. Det här suger ju, fan vad arg jag blir! Jag behöver någonting för att slippa tänka på allt som hänt senaste tiden men istället får jag sitta ner i en jävla soffa och älta allting om och om igen och bara göra det värre. Gaaah, fan vad drygt det är. Och satan vad jag klagar! Men jag måste! För jag är inte glad nu! Jag vill ha ett jobb och en massa pengar varje månad så jag har råd att vara social! Ja, för det krävs ju att man har pengar för att man ska kunna umgås med andra.

Jag borde sluta lyssna på arg och deprimerande musik när jag är på sånt här humör, det blir ju liksom inte direkt bättre av det!

1 kommentar:

  1. Näe, jag vet just den punkten är lite sknepig, kanske att allt jämnar ut sig O.o
    Det är samma som här, sitter hemma men såå pepp att gå ut! Så inte ensam.... >.<

    SvaraRadera